divendres, 23 de març del 2012

Els rul·los de la Fletcher V

Ja tornem amb nou repte, aquesta vegada llaminadures per a adults. Em sembla que d’aquesta recepta no es pot dir ben bé que són llaminadures però el que si que us puc dir es que és per adults!

No sé si a vosaltres us passa però abans m’agradaven molt les xuxes i ara no en menjo gairebé mai. Les meves preferides eren les mores i els cors, aquells de dos colors, i si alguna vegada en tinc al davant no em puc resistir.
Avui, però, toquen “borratxos”, el nom ja promet... Sense parlar-ho abans totes hem coincidit amb una cosa: hem fet servir una beguda amb uns quants graus. Tindrem telepatia rul·lera?
La base és el pastís de iogurt amb experiments, em sembla que no l’he fet dues vegades igual.

He fet dues versions: una amb Calvados i l’altra amb Marie Brizard, ho ha triat el Jordi que és a qui li agraden més i diu que les dues versions li agraden per igual, que està bé anar-les combinant.

Ara només em queda enviar a la
Lupita amb la carmanyola a buscar una miqueta del que han preparat la Judith, la Paula i la Sandra que estic segura de que m’encantarà.



Ingredients:
1 iogurt grec
Agafant l’envàs de iogurt com a mida:
1 mida i ½ de sucre morè
3 mides de farina de rebosteria
1 dit de la mida d’oli de gira-sol
la resta fins omplir el got de llet d’arròs
2 ous

Cobertura de xocolata
Llet


Calvados
Maries Brizard

Taronja confitada


Preparació:
Escalfar el forn a 180º.
Barrejar el primer grup d’ingredients i batre amb les barnilles elèctriques durant uns minuts.
Passar, als motlles, els que prèviament s'hagin posat mantega i farina. Deixar al forn fins que estiguin fets.
Retirar i deixar refredar sobre una reixa metàl·lica.
Fondre la xocolata al bany Maria, afegint un rajolí de llet.
Tallar el pastís amb la forma que es vulgui.
A un bol posar el licor i sucar els trossos de pastís, deixar sobre paper sulfuritzat. Banyar amb la xocolata i deixar refredar a la nevera.
Decorar amb taronja confitada.

38 comentaris:

Miquel ha dit...

que ricos estos borrachitos hip¡hip¡
peto

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Borraaaacho yo? Tururú!! Si és que som la bomba! Aquests borratxets han d'estar boníssims, a casa no durarien ni dos dies! Avui la Lupita tindrà feina... jo ja li tinc els tres tuppers preparats al terrat perquè us els porti!!!

Molts petonets carinyet!
Sandra

Tapa't de tapes ha dit...

Això és un pecat dels déus... borrachitos boníssims!! Carai, tu, quin nivell! Petons

Bon Tiberi ha dit...

Estic preocupada: la Lupita no trobarà el camí de tornada i, òbviament, arribarà amb els tuppers buits!!
Els borratxos són els pastissos preferits de la meva mare!! T'han quedat molt bé. Ja veig que no només cuides bé al meu gendre, també al meu consogre. Jajajaja!!
Ah, i els cors i les mores m'encantaven. Realment, a vegades encara en menjo mentre estic entre llibres. El meu cervell m'ho demana...em diu "asúcarrrrrrrrr".
Bon divendres!

Pili ha dit...

Si, definitivament es borracho, i segur que esta bonissim !! Petons

Lídia ha dit...

ohhhh! s'em està fent la boca aigua!! amb tanta dolç per la xarxa avui! quina proposta més bona també!

bon cap de setmana

Catieu ha dit...

Jejejeje.... Ja hi torneu a ser.... us trobavem a faltar jejeje....
Molts originals!!! Ideals per impressionar als convidats després d'un soparet.
Petonets i bon cap de setmana guapa

abril ha dit...

Quina bona pinta!!!!!!!! i mira crec que de borratxos no n'hi ha massa informació!! Li faria un tast ara mateix!!!!

La cuina de l'Eri ha dit...

Què bons!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi les xuxes em pirren, però aquest "borrachitos" segur que molt més! Petons

Unknown ha dit...

Qué bons!!!!!!!!!!!!!!!

Amb la taronja confitada ja és de luxe!!!

Petonets i bon cap de setmana!!

Helena ha dit...

Aquests borratxets són dignes d'un divendres nit per adults, que bons i amb marie brizard.... bufff!!

Sònia ha dit...

Simplement espectacular!!!! M'heu donar un bon assortiment per deixar bocabadats als meus proxims convidats!!
Bon cap de setmana guapa!
Petonets
Sònia

Heva ha dit...

Pero que pinta tienen esos borrachines jajaja Yo tambien suelo hacer variaciones del bizcocho de yogurt, siempre salen bien :)
Gracias por regalarme tu tiempo ♥

Yves ha dit...

Dues cosetes;
1-Si fas una recepta en honor meu, avisa'm.
2-Quina foto més xula! Ole! Vénen ganes de fer un cafè i degustar aquest borraxo!

dosentrebambalinas ha dit...

Qué ricos se ven. Me gusta la propuesta de los dulces para adultos. Ya estoy viendo recetas muy interesantes ;)

Un beso

Rosa Ballerina ha dit...

Tenen molt bona pinta i lo del calvados más semblat d'allò més original. No, si és que hi poseu una imaginació en els vostres rul:los que no se d'on la traieu, jaja, a mi aquestes coses no se m'acudirien, jajaja.

Molts petonets!!!

Pilar ha dit...

Me gustan tus pasteles para adultos con ese toque tan alegre. qué buenos por favor!!!
Besos

Judith ha dit...

Doncs a mi encara em segueixent agradant les xuxes!! ;P sobretot els "mahons" àcids. Has fet una verssió fantàstica, suposo que m'en guardes per berenar, oi??? ;) petonets sister

Chez Silvia ha dit...

Quin rulo mes bo!!!ja ja!!!m´enporto la recepta!!! Muaks

Dolores-MiGranDiversion ha dit...

Que pinta mas rica tienen!! Un besito

Anònim ha dit...

Doncs a mí m'encanten les xuxes i a més les menjo sovint. Més aviat adicta podriem dir. De vegades quan deixo als nens a extraescolars paso per la botiga i em compro una bossa, quan els recollo ja no em queden. Aixó no els hi dono mal exemple :)
Aquest borratxet m'encantaria.
Petonets,
Esther

Gemma ha dit...

La poma i l'anís m'encantes, així que totes dues versions les trobo sensacionals. Jo també en combinaria una de cada ;)

Su ha dit...

Capricho adulto, eso está bien... Aunque ante algunos caprichos una se comporta como una niña, con esa pinta tan buena que tienen... Un besote.

el taller de cuina ha dit...

Si que dóna de si la coca de iogurt!! a mi les xuxes m'hai m'han cridat gaire, excepte quan estava embarassada. Però si la Luppita vol fer el tomb i passar per Terrassa, encantada!!!!
Petonets!!!!

Joaquina ha dit...

Que bo !!! a mi les xuxes m´agraden, però a les d´adults no els hi faig cap geix. Ben contents i borratxets aquest pastissets.. M´agradan. Petons, i bon cap de setmana.

La Cuina Violeta ha dit...

Ja estic pensant en la propera reunió flechtera. A veure què fareu...
Nani

Luisa Morón ha dit...

te han quedado estupendos y que buena pinta. Bss.

Cristina ha dit...

JO sóc de les teves...el cors em tenen el cor robat! je, je ,je...Jo tinc a pendent els borratxos...Són deliciosos. No em duren ni 5 segons. segons.

Ingrid ha dit...

A mi també m'encanten les xuxes! però tampoc en menjo mai ara...a més quan les tinc davant no puc parar i després em fan mal :( les meves prefes eren les de pasta més dura, com les dents i els totxos, eren la meva perdició
Aquests borratxets han d'estar de mort!!
Ptonets

Anna Hallado ha dit...

Coincidim amb el tema de les xuxes.
És curiós, quan menjava xuxes, no menjava borratxos i ara que no menjo xuxes... m´encanten els borratxos.
Quina cosa més curiosa, no?
Petons

El cullerot Festuc ha dit...

A mi m'encanten els cors i les coca coles verdes...nyaaaaaam!!!! Xo gairebé no en compro mai...

Aquests borratxos farien les delicies de casa!!!!

Petunets,
Eva.

Unknown ha dit...

Ideal per a la sobretaula!

Mónica López ha dit...

Aixó de que és per a adults, és ben cert, a no ser que per error un nen n'agafi i estigui "espitós" tota la tarda! (no serà el primer..).
Tenen una pinta fantàstica.
Petons
Mónica

Anònim ha dit...

Noies, m'agrada passar per les vostres, sempre hi ha alegria!!! i la proposta d'avui és ideal.
Una abraçada bonica, t'han quedat genial.

Catarina Collins ha dit...

Que pinta se quedaran los borrachitos... seguro que estavan buenosimos : ) Gracias por la receta.

Besitos

MJ ha dit...

Quina pinta tenen aquests pastissets, vigila de no deixar-los a l'abasts dels peques que s'ho menjaren tot.

Un petonet

Mayte ha dit...

Ya me encanta a mi...pero que cosa más rica niña :D

Besos.

Com Gat i Gos ha dit...

definitivament els hem de tastar!!!
petons