dijous, 8 d’abril del 2010

L'Aina fa 9 anys !

L'Aina ja ha fet 9 anys, i és que el temps passa molt ràpid ! Per celebrar-ho li vam guarnir una mica la taula amb dibuixos de "Blue Dragon", que és una sèrie que li agrada molt, i globus. Ella va estar encantada i també els hi va agradar molt als amics que van venir.

El tema del Blue Dragon el tenia previst i ja havia imprès els dibuixos abans de marxar i el tema del que volia l'Aina també: no li agraden els dolços i em va demanar cupcakes amb nata blava, ja que va veure una cosa semblant als "Magos de Waverly Place", que segur que estaven fets amb buttercream, però quan li vaig dir a l'Aina em va dir que no li agradaria ! El que no vaig tenir en compte és que durant aquests dies estaria en un lloc on vaig acabar sense internet (fallava la connexió) i, evidentment, sense botigues per anar a fer compres d'última hora; a més, no havia agafat cap recepta així que buscant al calaix on la meva mare guardava les receptes de cuina vaig trobar aquest tresor:


Un tresor perquè el va fer la meva mare, perquè em va anar perfecte i perquè avui és un bon dia per recordar ... Així que aquesta recepta s'adaptava perfectament als ingredients que tenia i al que volia fer.


Ingredients:
3 ous
150 g de farina
200 g de sucre
100 ml d'oli
1 llimona o anís (opcional)
1 1/2 cullerada de Royal
Nata per decorar.


Preparació:
Separar els rovells de les clares i batre aquestes últimes amb el sucre, fins que ens quedin a punt de neu. Després, anar afegint la resta dels ingredients amb compte fins que quedin tots incorporats. Ja es pot emmotllar i ficar al forn - prèviament escalfat a 140º-.
Quan es refredi ja hi podem tirar la nata.