divendres, 27 de juny del 2014

Polo de gin-tònic

A l’estiu ve de gust prendre coses fresques, bones i no gaire  complicades de fer. Els polos compleixen amb tots aquests requisits i,  a més a més, és el tema d’aquest mes a Memòries d’una cuinera. Per tant, aquest cop ho he tingut fàcil per decidir-me. Per cert,  moltíssimes gràcies als qui participeu!

Aquests polos són per adults, però canviant la quantitat de ginebra  per llimonada ens en resulta un d'apte per a totes les edats.
Amb les  quantitats que indico surten els dos polos de la foto, tingueu en  compte que del mig estan bastant buits, per la forma del motlle.


Com que últimament portem un ritme molt baix de publicacions, una  mensual, i amb poc temps per passar-nos per altres blocs, deciddim fer  un breu aturada i tornar al setembre amb més energía!



                                        BON ESTIU, ENS LLEGIM AL SETEMBRE!





Ingredients:
15 ml de ginebra

80 ml de tònica
8g de xarop d’atzavara
10 ml de llimonada
25 ml d’aigua freda




Preparació:

Barrejar els ingredients, emmotllar i passar al congelador.
Si voleu hi podeu afegir unes rodanxes ben primes de llimona.

11 comentaris:

Chus Castro ha dit...

La versió adulta m'encanta, què refrescant un polo d'aquests després de sopar, al jardí.... Molt bon estiu! Petons.

Heva ha dit...

Solemos ponernos de acuerdo con los retos jeje el mío tampoco es para niños y es tan sencillo como el tuyo. Disfruta del verano =)
Un beso enooooooorme!!!

Miquel ha dit...

Una version adulta magnifica¡¡
Descansa disfruta del verano y hasta la vuelta
Peto

Carmeta Rusquilleta ha dit...

Uns polos molt fresquets i alegres!! Petonets!

Raquel ha dit...

M'encanta m'encanta!!!
me'n demano un ara mateix de postre!

xxx

Els meus plats ha dit...

A veure, que jo ho m'assabenti... això que falta a l'ampolla son 15 ml??? Noooo...
Petonets

Eva ha dit...

El gintonic és la meva mescla alcohòlica preferida (o única, vaja), així que aquesta versió refrescant en polo m'encanta!!!! bon estiu!!

Judith ha dit...

se d'un que li encantaria tastar-lo, i no parlo pas del Palino, jajajajajajjajaja. Un petonets sister :)

Catieu ha dit...

A casa triomfaria.
Que passis un bon estiu bonica i que tornis amb les piles ben carregades.
Una forta abraçada

Teresa ha dit...

Aquest l'apunto! què bo!!! bon estiu!

Ernestina Causse ha dit...

Creo que me conozco a alguien que le encantará! un beso