dimarts, 27 de setembre del 2011

Judith's cheesecake

Continuem de celebració a les rul·leres! Aquesta vegada li toca a la Judith, la rul·lera que fa els anys més tard i com ja us podeu imaginar és doblement emocionant per mi.

Ja va explicar ella que quan la vaig veure per primer vegada vaig sortir corrents, sort que després vaig tornar.
Hem passat molts moments bons, algun dolentíssim, hem rigut juntes, hem plorat. Hem viatjat, hem compartit secrets, evidentment també hem tingut mals moments, la nostra mare ens deia: “o pareu de barallar-vos o us separo” i ja s’havia acabat tot. Per sort sempre tornem a estar juntes i estic convençuda de que sempre serà així.

Judith: et desitjaria que fossis molt feliç però et desitjo que continuïs sent tan feliç com ara, amb aquest somriure que sempre tens a punt. Moltes felicitats!

I per celebrar-ho amb la Paula i la Sandra hem decidit fer una versió d’un cheesecake de la Judith. A casa no els hi agraden massa els dolços i per tant l’he hagut d’adaptar als seus gustos i de pas he fet servir formatge light, per tenir menys remordiments...





Ingredients:
500g de formatge cremós light
250g de formatge mascarpone
60g de sucre de canya
3 ous
El suc d’una llimona petita
1 polsim de sal

Fruits vermells
Sucre de canya
Suc de llimona


Preparació:
Escalfar el forn a 180º.
Batem els formatges i el sucre amb les barnilles elèctriques durant cinc minuts fins que quedi una barreja cremosa. Anem afegint els ous d’un en un, el suc de la llimona i el polsim de sal, continuem batent fins que ens quedi tot ben barrejat.
Ho passem al motlle, untat amb oli si és de silicona i amb oli i farina si és de metall.
Deixar al forn durant 45 minuts aproximadament. Deixar refredar i guardar a la nevera fins al moment de servir. Ha de reposar a la nevera un mínim de dues hores però va molt bé de fer-lo el dia abans.

Per al guarniment de fruits vermells:
Posar els fruits vermells amb sucre i suc de llimona i deixar fins que el líquid es comenci a reduir.
El pastís el podem servir acompanyat de la preparació anterior o si us agrada més amb melmelada.


33 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo em quedo amb la foto, simplement em xifla!! jajajaja Ja t'he dit abans, ets pastadeta... i mira com li agafes la maneta a la ojomeneada del dia!! GUAPES!!!
Una versió fantàstica!
Petonets
Sandra

Bon Tiberi ha dit...

Ole,ole,ole!!!!
Com m'agrada la teva Judith's cheesecake, però el que més m'agrada és la foto!! No sé quina de les dues super sisters em fa més gràcia!!
Petons guapa! Bona nit!!

Judith ha dit...

buaaaaaaaaaa! no paro de plorar!!!! jajajaja, que dolentes sou!!!! bueno no, ets la millor germana del món!!! segur que la mama està feliç de veure lo unides que estem!!! gràcies carinyet per ser com ets!!! t'estimoooooooooooo. Ah! i la foto demostra que l'Àitor és fill meu!!! ole ole!!!!!

nyanyels ha dit...

El pastís és una delícia, però la foto no té preu.
Moltes felicitats per la part que et toca.
Una abraçada!

trifasic de baileys ha dit...

jajaj Doncs felicitats a la Judith!! vindré a buscar un tros d'aquest pastís, d'acord, si no us importa? Serà un pim pam, entrar i sortir, ni us n'adonareu que estic per allà!!! m'apunto la recpta, que el mascarpone em xiflaa!! petons

Chez Lola ha dit...

felicitats a les dos...pel cumplanys i pel les receptes que mostreu! la foto molt xula!

Helena ha dit...

que guapa la foto!!! Felicitats Judith, si que ens ho tenies amagat!
T'ha quedat una presentació divina ;)

Neus ha dit...

Hola maca!!!
Sempre es millor que una foto que mil paraules....

Un petonets

Gemma ha dit...

Felicitats!
M'encanta la teva versió light del pastís de formatge, estic segura que fins als pocs llaminers els agrada! La fot és divertidíssima :)

Lídia ha dit...

El teu pastís també es magnífic!! i la foto?? jajjajjaa fa molt riure!

muakis

Chez Silvia ha dit...

La foto es una canya!!!! el pastís també!!! si per què és de formatge y encara que sigui suau de sucre, mél quedo!!!!Petonets!

Catieu ha dit...

Jejeje... que autèntica!!!N'hi ha que amb el pas dels anys no canvien gaire jejeje....Sort per elles!!!
Visca aquestes ruleres!!! sou unes cracks!!!
M'emporto aquesta recepta, que a mi el "cheesecake", sigui com sigui m'encanta....
Petonets guapíssima....

Pilar ha dit...

El pastel me gusta, pero la foto es una maravilla, me encanta. Yo también deseo que esteis así de unidas siempre y que nuestra Judith siga siendo por lo menos así de feliz, o un poco más.
Judith cielo, los hijos siempre son nuestros, eso es seguro :D
Enhorabuena Mónica es un regalo estupendo
Bsos

Cinta ha dit...

Molt bé!! i quina pinta de pastís! Enhorabona a les dues per tenir aquesta relació tant bonica!

Unknown ha dit...

No sé que m'agrada més si el pastís o la foto.....

Moltes felicitats per la Judith i per ´tu també, que ho pogueu cel.lebrar juntes molts anys!!

El pastís fabulós!!

Petonets!!

Silvia ha dit...

Que linda manera de dicir felicidades,esa foto es un gran recuerdo...así que felicidades a las dos chicas.

CAriños

Alba ha dit...

Ooooh!! quin detallàs heu tingut! especialment tu amb aquesta foto. Què xula i què bonic que estigueu tan unides i compartir aficions. Visca les super germanes de la xarxa gastronòmica!! :)

El pastisset versió light, té molt bona pinta. Ningú diria que sigui light!

Molts petonets!

zaida ha dit...

¡¡¡¡¡¡Muchas felicidades!!!!!!!

Qué bonito, por favor. Jolín no esperaba yo que con los blogs de cocina aparte hacérseme la boca agua también se me iban a llenar los ojos de lagrimillas.

¡Sois geniales!

Un besote

Heva ha dit...

¿sois vosotras las de la foto? jajaja que envidia me dais, yo solo tengo hermanos y me hubiera encantado tener una hermana y encima no solo os llevais bien sino que además compartís aficiones. La receta me ha encantado, ya sabes que yo tambien suelo buscar reducir el azúcar y las grasas de los postres.
Un besote
voy a ver a Judith que todavía no la he felicidado :(

Ingrid ha dit...

Que bo!!!! ha quedat bestial!! m'encanta!! quina dedicatòria més emotiva!!! enhorabona germanes!!
Petonetssss

Rosilet {Sugg-r} ha dit...

Ya veo que tienen a la Juju llorando...menuda tarta de queso que le has preparado...y así, en versión cero remordimientos, mejor que mejor!
Un besito mi Mónica!

Rosa Ballerina ha dit...

Que mones de peques!!! Molt maca la foto! I el pastís genial, la composició de la foto m'ha encantat trobo que té molt d'encant amb el fons, l'espelma i tot això. I, com no, segur que està boníssim.

Molts petonets!!

Lucia ha dit...

Quina gràcia la foto!!
Vaig a donar-li els molts d'anys a la Judith!

Sònia ha dit...

Pero que nenetes mes reboniques!!!! I quina relacio tan maca que teniu... em feu una miqueta d'enveja (sana, eh?)...
No se quina versio m'agradaria mes...aixi que les haure de probar totes 3!! jijijiji
Un petonas
Sònia

Miquel ha dit...

me gusta que tengais tanto cariño tu y tu hermana,un estupendo regalo de palabras,pastis,y foto familiar
peto

Anònim ha dit...

Quina entrada més bonica!!!! la foto és molt guai, la meva germana i jo en tenim una de semblant! petons! :)
bet

Cristina ha dit...

Tots els germans tenim una foto similar que ara està esgrogueïda, oi?
M´agrada la recepta...per fí amb formatge light!

MJ ha dit...

Hola Mònica, m'ha encantat el post i la foto...molt tendre. Em doneu molta enveja, pq la meva germana està molt lluny i tot i que parlem cada dia, no ens veiem tant com voldriem.

Un petonet

Flor de Canela ha dit...

Un pastel rico y una foto maravillosa un pareja perfecta.
Los dos son irresistibles.
un beso

Cook me tender ha dit...

Però que maco el que vau fer per la teva germana!! Jo m´emociono també! Vosaltres dos m´enrecordeu molt a la relació que jo tinc amb la meva, el que passa es que la meva està a 150 km! :( I tot un detall de posar la foto de petites!! I el cheesecake es un dels meus pastissos preferits!! Petonets guapa

Yves ha dit...

Moltes felicitats jud!
Això sí, una coseta... què lletges sortiu a la foto!!!! ahahahah
Mira que ara sou guapes, eh!!!!!!!

Catarina Collins ha dit...

Lo cheesecake se ua quedao fantastico... Pero me encantou la foto : ) Felicidades a las duas.

Besitos

LILE ha dit...

Felicitats germanes per estimar-vos tant. La meva germana i jo tenim una relació molt , molt semblant a la vostra i per a mí es un dels meus pilars.
El cheesecake, també li agradaria a la meva germana!!
Un petonàs,
Esther