dijous, 13 de maig del 2010

Minipanets per a hamburgueses

Divendres la Judith ens va convidar a sopar per celebrar el seu sant. Un dels plats que va fer, en va fer molts i boníssims tots, era el de mini hamburgueses; i jo vaig ser l'encarregada de comprar els panets. Quan vaig plegar de treballar i vaig anar al Turris a comprar-ne, ja no en quedaven, així que només tenia dues opcions: voltar tot Barcelona fins a trobar-ne uns o fer-los jo; em va semblar més fàcil triar la segona opció ...







Ingredients:
200 ml d'aigua
1 cullerada d'oli d'oliva
350 g de farina de força
1 sobre de llevat per pa
1 cullerada de postres de sal
1 cullerada de cafè de sucre


Preparació:
Barrejar els ingredients i amassar-ho. Amb aquestes quantitats vam haver d'afegir farina, va quedar una massa força líquida.
Fer boles de la mida que es vulgui i deixar reposar, tapat, durant 30 minuts.
Escalfar el forn a 220º.
Fer un tall damunt els pans, mullar amb una mica d'aigua i sal i tirar les llavors que vulguem - és opcional, nosaltres no n'hi vam ficar-.
Coure al forn durant uns 25 minuts.


És una recepta molt ràpida de fer; aquí teniu el resultat amb les mini-hamburgueses i amb algun dels plats que ens va preparar la Judith: